hit counter

Powered by web analytics software.

Monday, April 12, 2010

PERKASA KEKUATAN BANGSA MELAYU

Melayu yang berjuang dulu untuk Melayu hari ini.



Kemana lagi bangsa Melayu akan pergi? Diamana lagi tempat yang boleh bangsa Melayu bergantung harap jika kuasa politik Melayu berpecah belah.

Keadaan politik dan kerakusan politikus bangsa Melayu membuatkan sedikit demi sedikit kuasa politik bangsa Melayu terhakis kerana kompromi keterlaluan dengan bangsa asing, justru akhirnya bangsa Melayu kehilangan kekuatan dan hanya berharap kepada bantuan dan sokongan bangsa lain.

Kita tidak melihat adanya peluang bagi politikus bangsa Melayu untuk bersatu dibawah mana-mana parti yang mewakili bangsa Melayu lagi dan keadaan ini semakin hari semakin parah dan sangat membimbangkan semua pihak khususnya semua orang Melayu. Kerana itu hanya Perkasa lah tempat dimana orang Melayu akan bergantung harap kelak.

Perkembang terkini memperlihatkan Perkasa telah bangun dengan gagahnya diseluruh negara, di Pahang YDP nya Dr. Zubir kelihatan kommited perjuangkan bangsa Melayu. Di Jerantut,Pengerusi Perkasa Daerah Sdr. Azlan juga menampakkan keinginannya untuk bergerak kearah itu. Saya dalam pertemuan dengan beliau tidak lama dulu telah menyatakan sokongan saya untuk sentiasa membantu beliau dalam apa cara sekalipun bagi meneruskan perjuangan memertabatkan bangsa Melayu.

Kita berharap akan lebih ramai oranhg-orang Melayu sama ada dari UMNO atau Pas yang akan menyertai dan menjadi ahli Perkasa. Kita harus memandang bahawa hanya Perkasa yang akan mampu perjuangkan kedaulatan sebuah bangsa bernama Melayu.

2 comments:

Shaf Nor said...

Melayu bukan lagi kaum majoriti di Malaysia, tak sedar-sedar lagi ke?
Cuba ikut macam Chua Tee Yong anak Chua Soi Lek.
Di atas keberanian dia meliwat semua Ahli Parlimen Melayu dalam persidangan Parlimen pada 16 Mac lalu, MCA hadiahkan dia jawatan Timbalan Menteri!
Bacalah kisah kehebatan dia di www.merdeka-online.net.
Orang Melayu sekarang dah lumpuh ke… tidur ke?
Anak Melayu yang ni ada berani ke?

megat panjialam said...

Habis awak tu anak bangsa apa?