hit counter

Powered by web analytics software.

Friday, April 27, 2012

#BERSIH3 BERMULA DENGAN PERKHEMAHAN MAKSIAT






Salam Jumaat!

Esok Puak-puak Pakatan Haramjadah tu akan tetap adakan demo #Bersih3. Ntah apa yg nak dibersihkan kita tak tau. Patut yang dibersihkan terlebih dahulub adalah fikiran dan otak mahasiswa yang dah jadi mahasisewel. Yang berkhemah di Dataran Merdeka bercampur gaul jantan betina. Ada yang tidur satu khemah entah apa yang dibuatnya. Kesian mak bapak yang hantar belajar dan mengharap mereka jadi terpelajar tetapi rupanya mereka lebih sanggup jadi bodoh dan kurang ajar.

Apa yang mereka hendak kita pun tidak tahu. Yang kita tahu adalah ada dana besar yang mempu membayar setiap orang yang hadir beratus-ratus ringgit. Tujuan perancangnya utk huruharakan negara biar negara luar nampak kita tidak aman, biar pelabur asing lari dan negara kita jadi miskin kembali. Biar rakyat hidup susah dan jadi seperti negara Afrika.

Mereka hendak Arab Spring juga terjadi di negara kita. Supaya rakyat memberontak dan negara asing akan dengan alasan membantu akan menjajah negara kita. Negara yang selama ini sudah memberi banyak dana dan peruntukan kepada Anu arr untuk realisasikan mimpi setannya.

Mari kita halang dari ini semua terjadi.

No comments: